-
Regulamin
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy prowadzi Firma P.P.H.U. "Zośka" Tadeusz Dąbrowski z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Szajnochy 9A, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją treści i postanowień zawartych w Regulaminie.
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
II. Składanie zamówień
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepowych.
- Składający zamówienie jest zobowiązany do prawidłowego wypełnienia "formularza zamówienia".
- Po złożeniu zamówienia, klient otrzyma automatyczne potwierdzenie zakupu z serwisu potwierdzającą przyjęte zamówienie. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
- Realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia, zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane.
III. Formy i koszty przesyłki, formy płatności i realizacja zamówień
- Przewidywany czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni.
- Sklep pobiera opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta, z którą Klient może zapoznać się w każdej chwili w zakładce "Koszty przesyłki" na stronach sklepu.
- Sklep może w ramach promocji zawiesić pobieranie opłaty lub obniżyć jej wartość, umieszczając stosowną informację na stronach sklepu.
- Do każdej transakcji zostaje wystawiony paragon fiskalny lub fakturą VAT.
- Możliwe są następujące formy płatności:
- gotówką przy odbiorze zamówionego towaru "za pobraniem"
- gotówką przy odbiorze osobistym zamówionego towaru pod adresem Szajnochy 9A
- przelewem na konto: ING Bank Śląski 46 1050 1139 1000 0090 7775 9018 (dane do przelewu: PPHU ZOSKA Tadeusz Dąbrowski ul. Szajnochy 9A, 85-738 Bydgoszcz) - W tytule przelewu proszę koniecznie podać nr zamówienia.
IV. Reklamacje
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Bielizna9.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (w przypadku faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji.
- Wysyłki prosimy kierować na adres naszego magazynu: PPHU ZOŚKA Tadeusz Dąbrowski ul. Szajnochy 9A, 85-738 Bydgoszcz
V. Zwrot bez podania przyczyny
- Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku, o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271), Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i pozostaje w stanie niezmienionym. Zwracany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego w komplecie: przedmiot, dowód zakupu, karta gwarancyjna (o ile takową wydano) i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Gwarantujemy zwrot kwoty w ciągu do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, na konto bankowe wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszty odesłania do nas zwracanej przesyłki nie podlegają zwrotowi.
- Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej prosimy o kontakt z nami. To znacznie przyspieszy i uprości proces reklamacyjny. Wyjaśnimy wszystkie kwestie procesu reklamacji.
- Wysyłki prosimy kierować na adres naszego magazynu: PPHU ZOŚKA Tadeusz Dąbrowski ul. Szajnochy 9A, 85-738 Bydgoszcz